Tuesday, December 19, 2006

Störd

De senaste nätterna har jag provat på att vara störd. Sömnstörd...

Natten till lördagen sov jag typ 2 timmar (och tog av någon outgrundlag anledning av örngottet från kudden när jag sov. Vad i hela friden???) . Dagen därpå tänkte jag ta och sova en timme på dagen, men jag kunde inte sova då heller...

Natten till söndagen sov jag som en gris :)

Natten till måndagen gav jag upp sovandet och gick upp och pysslade med julklappar istället tills klockan var mitt i natten igen. Då kravlade jag i säng och somnade tackochlov. Vaknade av kosntiga drömmar och ryggont. Blä.

Jag hoppas det här inte är början på en trend...

3 comments:

Anonymous said...

läcker bild..'Jag skulle inte ha nåt emot att sova en stund heller..
ögonen är alldeles tunga. Hoppas du får sova i natt!

umbra55

Anonymous said...

Sov gott amiechan! Dröm vackert!
Och tack för den här konstnären. Okänd för mig, men jag är svag för preraphaeliterna och Morris.
Natti!

Amiechan said...

Tack så mycket! :) Jag sussade sött och vaknade pigg och glad. Bättre kan det inte vara!

Nej, den här kosntnären var en okänd storhet för mig också. Jag sökte på bilder av "Sleeping beauty" och hittade den här bland alla Disneyska skönheter...