Thursday, December 14, 2006

Torsdag

Blodcentralen jagade upp mig i eftermiddags med ett mess om att de behövde mitt blod, så jag fick ge mig iväg och donera. 144 i HB hade jag, inte så illa :) Nu ikväll har jag omväxlande städat, läst mejl, skrivit en artikel till kolhydrater.ifokus och slagit in julklappar. Tydligen använder jag mitt blod till nånting i vanliga fall, så jag blev yr och andfådd när jag städade... Maken är på julbord med företaget och jag har ringt och pratat med mamma och mellansystern. Hon ska för övrigt gifta sig nästa sommar och har startat sin bröllopssajt nu. Jag har så mycket julklappar kvar att slå in trots att jag började slå in julklapparna redan i november! Snart är det jul! 0.o Otroligt att det är så nära nu.

Vi har förresten fått en julprydnad i år också från svärfar. Den ser ut som på bilden men vår är träfärgad och inte röd. Den lyser i köket just nu. Svärfar är skicklig vid sågen :)

No comments: