Thursday, September 21, 2006

Fyra dagar av fem


Förra veckan (som var första veckan i full fart) orkade jag tre dagar, måndag till onsdag, innan jag vacklade hem. Då hade jag i och för sig migrän redan på onsdagen, men det var inte akut förrän på kvällen.

Denna vecka har gått mycket bättre - idag är det torsdag och först ikväll har jag kännt den där förlamande tröttheten komma över mig. Det går framåt!

Jag sitter och lyssnar på Eternal Waves av Björn Melander. Jag funderar på om jag ska ha den låten på imorgon på religionslektionen när mina elever ska få meditera. Nåväl. Antingen det eller Ravi Shankar & Ali Akbar Khan. Lite raga kan de må bra av ;-)

4 comments:

Anonymous said...

Bilden ser precis ut som jag som har somnat i fläskläggen!

Amiechan said...

Är du så luden? 0.o
*Killar hemul bakom örat*

Anonymous said...

Man får generande hårväxt när man är fet, vet du. ;-o)

Hur gammal är den? Så söt! Vill ha!

Amiechan said...

:D

Åh, jag önskar kissen var min! Men tyvärr hittade jag bilden på nätet för några dagar sen :/