Monday, September 25, 2006

Helgen som varit...

Sitter här och klurar över onsdagens lektioner, fyra stycken sammanlagt. Det blev för övrigt Ravi Shankar & Ali Akbar Khan i fredags... nu kommer de att jublande ta emot något lite mer lättsmält ;-)

Lördagen tillbringades med massor av anime på KodachiCon. Vi (maken och jag) hade lovat att vakta filmsalen ett antal timmar. Tyvärr blev det väldigt många fler för maken än han hade tänkt sig eftersom den som skulle vakta efter honom blev sjuk och ordföranden glömde bort min make! Vilken stil...

Jag själv smet iväg på inflyttningsfest hos en studiekamrat. Himla trevligt hade vi det :)

2 comments:

Gunilla said...

jaja, ni har fått nog av manga ett tag nu då?
Annars är det rätt kul tecknade filmer.
Har du sett anime i porrform ännu då?*S* Antar att det inte visas på ungdomsbio?
Jag har sett några bitar.. och jösses så grymt det är! Är det ett asiatiskt drag eller?

Amiechan said...

Heheh! Jo, lite överdos blev det - av äckelsöt flickanime i alla fall! Men skräckmangan höll jag undan för :P *fegis*

Huvvaligen - alldeles för mycket tentakler för min smak :P Jag _antar_ att det finns gullig porranime men fasar för att försöka leta rätt på den :D :D