Sunday, September 17, 2006

Valdag, potkäs och tänkvärt!

Valdag: Maken och jag har varit och röstat. Känner mig rätt nöjd med det :) Av någon anledning känner jag mig förföljd av sossarna för ögonblicket. Det kan ha någonting att göra med att de har skickat gräsligt mycket reklam till mig, att Kommunal skickar uppmaningar till mig att rösta på sossarna både brevledes och per sms (!). Alltså - jag gillar inte att mer eller mindre få order av mitt fackförbund vem jag ska rösta på! *surar*

Potkäs: Har rivit ner massa ost och smör och blandat med Provencalska färska (de där frysta kartongerna ni vet) kryddor. Smakar ljuvligt! Funderade på om jag skulle ha i lite sprit också, men bestämde mig för att låta bli.

Tänkvärt: Läste "Du är värd en belöning" på bloggen "Fetast - om vägen till ett lättare liv". Jag gillade den texten :)

2 comments:

Gunilla said...

instämmer- kanske en favoritlänk?

Amiechan said...

sant Gunilla! Det ska jag fixa nu :)