Wednesday, January 24, 2007

Ett foto i timmen 23/1 2007, del 2

21.30 Fortfarande ute och slåss med Anat ;-) Men på väg mot sängen. Ärligt. Jag lovar.

20.30 Sitter vi framför våra datorer och spelar CoV. För min del Anat, en plants/thorn dominator.

19.30 Vi är hemma igen med vårt byte - skidutrustning till maken, lånat från syrran.

18.30 Middagen är nästan uppäten. "Skadlig" och familjen "Okänd-Hemlig" :)

17.30 Skalar färsk ingefära hemma hos syrran.

16.30 Så var jag vid datorn igen...

15.30 Pratar med syrran
14.30

13.30 Titta titta! Citronbasilikafröna har grott!

12.30 Dags att diska

3 comments:

Anonymous said...

14.30 Det är ju min tulipan du tittar på ! :-D
Sen vill man veta: vilken av dem är skadlig? Hästsvans eller slipover?
De små grodda fröna ser blå ut. Kan det bli rätt?

Amiechan said...

Visst är det din tulipan! :)

aaaah - Skadlig får avslöja sig själv om han så behagar :P

Mja, det är nog de ogrodda fröna som ser blå ut :D Jag vågar inte påstå att de har fel, jag antar att de är bättre än jag på att vara frön...

Anonymous said...

Jag gissar på slipovern. ;-)