Thursday, January 11, 2007

Julklappar

Jag säger bara Wow! Fick ett mejl från syrran (*vinkar* hon brukar smyga runt här utan att kommentera) med den här bilden."Skickar över en bild på ett vanligt onsdagsfika hos familjen Okänd-Hemlig.. tänkte att den kanske kunde vara något för din low carb blogg.. hihi"

Det är min synnerligen high carb-bild på en synnerligen high carbig julklapp från mig till syrran med sambo. Ett kakfat i tre våningar samt ett antal olika sorters småkakor. Småkakorna gjorde jag bara halvvägs och frös sedan in i rullar. Det verkar ha fungerat bra att tina rullarna lite, skiva och grädda för ett härligt nybakt fika! Jag la ner mer tid på svågerns julklapp (kakorna) än på någon annans julklapp tror jag, något sjukt, men han blev glad :D

Nej, de heter ju inte "Okänd-Hemlig" såklart ;-)

2 comments:

Anonymous said...

Får väl ta och frångå mina vanor och kommentera.. Sambon är verkligen lycklig över sin julklapp, han skiner upp varje gång han öppnar frysen.. och jag kan intyga att kakorna är jättegoda!

Amiechan said...

:D