Sunday, January 14, 2007

Vart tog lördagen vägen?

Jag blev lurad av Margareta att försöka tota ihop ett arbetsrum när jag var inne på hemmet.ifokus och jag tassade in på Sims2 för att göra det. Med min vana är det enkelt att bygga ihop en modell av ett hus och inreda det så det är helt klart enklaste sättet för mig att visa hur jag tänker i bild. Men när jag gjort det ( båda bilderna finns i den här tråden) fastnade jag såklart i spelet och ikväll tittade jag förvirrat upp och undrade vart lördagen hade tagit vägen. Inget mer Sims2 för mig! Dags att gå på abgiftning :D


Jag gillar den gula färgen och de röda träfärgerna i kombination, det ser så varmt och inbjudande ut. Kanske jag ska inreda så någon gång? Margaretas arbetsrum/vardagsrum var visst i ljusblått och med vit kakelugn. Jag tycker det är lite knepigt med ljusblått, jag fördedrar varma färger framför kalla :) Undrar om jag kan få till det i ljusblått och vitt? Det finns inga kakelugnar, men lite kan det ju få skilja...

4 comments:

Anonymous said...

Nu är vi en hel armada av bloggare (nåja...) som undrar vad DDR är och hur man kan dansa till det. Snälla, kom och upplys oss!
Jag skulle f ö anställa dig som inredare direkt! Precis mina färger.

Amiechan said...

Ojsan! Jag kommer genast och svarar :D

Anonymous said...

Helt otroligt att Du gjorde det... inredde vårt arbetsrum alltså.
Min man och jag blev döimpade och ägnade resten av kvällen åt att tänka i helt nya banor...

Amiechan said...

Vad roligt Margareta :) Hur det än blir till slut är det alltid bra att ha tänkt på andra sätt än man brukar först :)