Wednesday, June 21, 2006

Säng säng säng sova sova sova

Usch vad jag är TRÖTT! Var på min systers 25-årsfest igår, men åkte hem i god tid ändå. Men sen lät inte katterna mig sova på hela natten! När de härjat rundor i ett par timmar låste jag inne dem. Funkade i ett par minuter - sen började de jama och skrapa på fönstret. Husse släppte ut dem igen (vi sover på balkongen just nu). Efter ett tag började det lugna sig, men då började det ösregna! Verkligen vansinnesregn! Jag kunde inte somna... och sen började en hysterisk fågel hojta utanför fönstret...

Då gav jag upp och gick och satte mig vid datorn och började kommentera på bloggar och läsa på forum. Efter två timmar bestämde jag mig för att gå och lägga mig igen och fick en timmes sömn innan väckarklockan gick igång. Suck. Jag har fått kanske 2 timmars sömn i natt och jag var TRÖTT redan i går... Hade fortfarande feber efter matförgiftningen (eller vad det var) i söndags kväll.

Nu ska jag bara till psykologen och sen gå hem och sova. Om jag får. För katterna.

1 comment:

Anonymous said...

Vill Bara önska dig en glad midsommar :)
/Kia