Monday, October 09, 2006

Hemmadag

Proven är rättade och efter stor tvekan har jag bestämt mig för att sätta ett MVG :D Trevligt att få skriva det i hans papper!

Mycket hemmapysslande idag mellan varven. Maken kommer att bli överraskad av allt jag ordnat till. Sen så har jag tittat alldeles för mycket på inrednings- och pysselbloggar och DET är farligt! Jag har fått många idéer nu :D

Och så har jag äntligen fixat foto till mitt nya körkort. Eftersom jag har nytt efternamn sen i somras kunde det ju vara på tiden att jag också har någon ID-handling som stämmer... Fotot blev riktigt bra och jag såg bara liiiite storögt chockad ut av blixtanfallet :D

Jag ska ta en promenad nu i solskenet och lägga brevet på lådan.

Vi höres!

2 comments:

Gunilla said...

pysselbloggar? Inredning?.. Hmm.. har du några länkar?*S* Vintern är lång..

Amiechan said...

Ska se om jag kan peta ihop några länkar i morgon :)