Wednesday, October 11, 2006

Pyssel och inredning

Ja, då var det dags att ta itu med uppgiften jag fick från Gunilla då - att lägga in några länkar till diverse pyssel- och inredningsbloggar. Jag ägnade för många timmar åt att kika runt på sådana häromdagen så något gott kanske kan komma ur det ;-)

Pyssla - en blogg av Liza som just nu stickar. Annars mest om scrapbooking.
Annikas kreativa sida - mer scrapbooking!
Pyssel - en del idéer och en hel del länkar :)
Papprika - scrapbooking. Titta i galleriet! Där finns massor!
SkapligtEnkelt - pysselsida

Strömsö - tv-program med massor av pyssel, idéer, inredningstips... Jag kan inte se programmet, men här finns beskrivningarna!
Husmusen - en härlig blogg. Jag ägnade mig mest åt julsidorna och har börjat planera julkort och paketinslagning redan.
For the love of country - Om lantlig inredning, jakten på drömhuset, loppisar & auktioner
Vi i villa - fast på nätet...
Maloppas trädgårdsblogg - Trevlig liten trädgårdsblogg

4 comments:

Anonymous said...

Vilken bra översikt! Jag har själv precis hittat husmusens sidor, letar just nu bra tips inför Halloween. Tänkte klara av den "högtiden" innan jag satsar på julen!

Gunilla said...

*WOW* Tack så mkt!!! Nu blir det vild surfning!

Anonymous said...

Användbart! Tack så mycket. Jag gillade särskilt trädgårdsbloggen.

Amiechan said...

ulrika: Oh, Halloween ignorerar jag brutalt ;-) "Jag vill ha mer jul!" helt enkelt ;-)

gunilla: inga problem! Tack för receptet förresten - det ska snart provas :)

catlin: trädgårdsbloggar gör mig så avundsjuk... jag vill så gärna ha en egen trädgård... men jag får läsa om dem och leva på min balkong så länge!