Sunday, August 20, 2006

Alice in Videoland

Igår kväll stack jag och mina kompisar till Malmö för att se "Alice in Videoland". Vi traskade omkring bland alla synthare och kommenterade kläder på dem som var extremare klädda än vi var :D Alltid ett nöje!

Efter "Alice" var det "S.P.O.C.K." - de är verkligen veteraner... S.P.O.C.K. var min rygg helt slut (cocktailpartyt tog ut sin rätt...) så vi traskade ner på stan och åt en bit innan vi gick hem till några vänner på efterfest. En efterfest med te och ormar :D Jag hade två små boaormar som la sig i värmen i min urringning - tur man har en rejäl hylla :P Jag har t.o.m foton på det, men de skulle bara dyka upp som "Half-naked woman with snakes" på suspekta sidor på nätet så dem lägger jag inte ut här... Jag har nog blivit riktigt tagen av ormarnas charm - de är mysiga när de kramas :D

Bussen hem var proppfull, men vi kom hem!

Foto: S. Gadd

2 comments:

Gunilla said...

*S* Hade gärna sett dina nya bijouterier!! Måste du visa ansiktet då? Om du nu blir onaniobjekt på näätet?;o)

Amiechan said...

Du din snuskpella! :P