Monday, August 28, 2006

Saito

Min katt Saito beklagar sig över att jag använder Minegishis bild som avatar både här på bloggen och i diverse forum. Saito hävdar bestämt att han är den vackraste katten vi har och att jag borde publicera bilder för er alla att se. Så här kommer en nytagen bild :) Säg det inte högt, men ser han inte lite sur ut på den här bilden?

Foto: Saitos husse
Saito sitter framför husses skärm så att husse inte kan läsa nätserien. Vill du läsa den? Den är rätt söt tycker jag :)
Questionable Content

4 comments:

Harmful said...

Klart han är sur. Du hade ju inte publicerat några bilder på honom innan. :)
Kan vara det att han blev irriterad på att någon slutade klappa honom också för att ta bilden. :)

Anonymous said...

Jag tycker de är jättfina båda två!

Amiechan said...

Jag skulle vilj ha en kisse till men tre katter är lite väl många att släpa med sig per buss och tåg när vi åker nånstans... 0.o

Anonymous said...

Jag försöker förgäves på maken att gå med på att skaffa en till kisse (vi har Kitty som är 1 1/2 år nu) men det är tvärnej helt enkelt. Vad gör man? (Fast jag har visat honom bilderna på dina fina kissar, och de var söta tyckte han. Trots att de var två.)