Friday, August 04, 2006

Stötande...

25 procent av amerikanarna i den här undersökningen ansåg att den här bilden var stötande. Jag skickade den till min make...

Citat om bilden (som för övrigt var en omslagsbild till en tidning):

"I was offended and it made my husband very uncomfortable when I left the magazine on the coffee table."

Another reader said she was "horrified" when she received the magazine and hoped that her husband hadn't laid eyes on it.

"I had to rip off the cover since I didn't want it laying around the house," she said.

5 comments:

Harmful said...

Amiechan skickade den till mig på jobbet. Önskar att hon hade varnat mig innan jag öppnade en sådan snuskig bild där. Flera av mina arbetskamrater blev uppenbart oroade av bilden och jag tror att vår arbetstakt har minskat idag...

Anonymous said...

http://www.zeldman.com/adgraveyard/6.html

:-D

Anonymous said...

Så upprörande om man är amerikan alltså *skratt*...

jag tycker det är vackert *L*

Amiechan said...

Javisst är det vackert? Man noterar ju en sak till dessutom - hur noggrant fotografen sett till att bröstvårtan inte syns (=ännu större uppror). Bröstvårtor tycks ju vara ohyggligt snuskiga för många...

Gunilla said...

ohyggliga triggers!*S* Fattar att de inte kan visa några bröstvårtor i ett amerikanskt magasin.. männen skulle ju ha evig, värkande erektion!? Eller?..*S*
Bilden var fin..