Friday, July 21, 2006

Bröllopsuppdatering 3

Innan vigseln körde vi ut till havet för fotografering. Det var en riktigt het och solig dag så vi försökte hålla oss i skuggan så mycket som möjligt. Det blir så skarpa kontraster i solen. Och så kisar alla så fånigt också.

Bestman var vår fotograf. Jag längtar verkligen tills han har våra foton färdiga. Han och en av mina bästa vänner har lovat oss ett minnesalbum från bröllopsdagen dessutom!

Min syster följde med och hjälpte mig med klänningen. Det behövdes verkligen... att hålla reda på hela den långa slöjan och släpet dessutom hade inte gått utan kvinnlig hjälp ;-)

Min syster ja - hon hade sytt sin och vår lillasysters klänning och de var båda så fantastiskt vackra att jag bara ville gråta! Hon i lila och lillasyster i aprikos... Jag ska lägga ut en bild så fort jag fått tillåtelse från dem båda!

No comments: