Thursday, July 20, 2006

Spam-blogg?

Jo, tjena! Blogger tror att jag är en spamblogg... vi får väl se om de ändrar sig ;-) Tills dess får jag verifiera med ett sånt där irriterande "Word Verification" som man skriver vid kommentarerna varenda gång jag skriver på min blogg...

Blogger's spam-prevention robots have detected that your blog has characteristics of a spam blog. Since you're an actual person reading this, your blog is probably not a spam blog. Automated spam detection is inherently fuzzy, and we sincerely apologize for this false positive.
Before we can turn off mandatory word verification on your posts we'll need to have a human review your blog and verify that it is not a spam blog.

Tja, vad säger ni flickor och pojkar? ÄR detta en spam-blogg? :P

Dagens maträtt: SPAM
Dagens låt: SPAM med Save Ferris (it means everything)

1 comment:

Anonymous said...

He-he! :-D

Jag letade faktisk efter en abuse länk på blogger häromdan för jag ville anmäla en riktig spamblogg men inte hittade jag nån sån inte.