Saturday, May 20, 2006

Fredag

Efter grupparbetandet i grannstaden så kom jag ut i blåsten på eftermiddagen och slogs av tanken "nu hade det varit roligt att fika med en kompis". Så log jag - med min nya mobil var det ju inte så svårt att fixa. Jag ringde till mina kusiner i staden jag var i och en av dem svarade faktiskt! Och hon hade tid att komma och fika med mig. Det var så roligt! Vi brukar inte umgås så ofta, men det är kul att göra det :) Sen gick vi en runda på stan och jag hittade ett helt vansinnigt par "sandaler"! Jag kände dock inte för att lägga ut 450kr på någonting coolt och häftigt som inte är direkt nödvändigt (eller praktiskt ;-) ) utan att sambon är med på det. Vi försöker hålla i pengarna nu i vår för sommaren kommer att bli dyr.

När jag kom hem till min stad så mötte jag sambon och vi gick och åt middag ute på stan. Det blev kycklingspett med tsatsiki, sallad och lite bröd. Riktigt gott!

No comments: